ظروف مسی را چگونه سفید کنیم؟

ظروف مسی را چگونه سفید کنیم؟

ظروف مسی را چگونه سفید کنیم؟

استفاده از ظروف مسی در مدت‌زمان طولانی، می‌تواند موجب ایجاد رنگ سیاهی در ظروف مسی شود که سریعا باید آن را رفع نمود. سفیدگری در واقع در همان ابتدای ساخت قسمت درونی ظروف مسی انجام می‌شود. هم‌چنین اگر ظروف مسی سیاه شوند، در بازارهای سنتی و راسته‌های مسگری، متخصصین صنعت سفیدگری وجود دارند که می‌توانند ظرف مسی شما را دوباره سفید و قابل استفاده کنند. یکی از روش‌های خانگی که موجب از بین رفتن سیاهی مس می‌شود، ترکیب آبلیمو و نمک است. هم‌چنین محلول‌های صنعتی که توسط دستگاه‌های خاصی تهیه می‌شوند، می‌توانند ظروف مسی شما را سفید کنند.

آیا می‌توان ظروف مسی را در ماشین ظرف شویی شست؟ 

قیمت ظروف مسی امروزه نسبتا گران است، به علاوه برخی از ظروف مسی، میناکاری و خاتم کاری شده و یا با فیروزه تزیین شده‌اند، به همین دلیل باید از این ظروف مسی نگهداری مناسبی شود. چون که برای شست و شوی ماشین‌های ظرف‌شویی از شوینده‌های قوی استفاده می‌شود، پس ممکن است موجب لکه‌دار شدن ظروف مسی و آسیب به آن‌ها شود.

ظروف مسی در طرح‌ جدید مثل طرح نقره و ست‌ شش پارچه‌ مسی اصل که تولیدشده‌ی کرمان و زنجان هستند، در بازار با برندهای ایرانی مثل آگرین در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا با خرید این ظروف سلامت خود را ارتقا بدهند.

شما می‌توانید قیمت ظروف مسی دکوری و تزئینی، از میوه خوری پایه دار تا سینی پذیرایی و ست هفت سین را در سایت تولیدی ظروف مسی سلیمی مشاهده نموده و با خرید ظروف مسی اصل، نهایت رضایت را از خرید اینترنتی خود داشته باشید.

www.salimimes.ir

telphone: 09124414743

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟